Webshops: Wij ontwikkelen op maat gemaakte webshops!

Als het om webshops gaat, kunt u twee kanten op: U kiest voor een al voorgeprogrammeerd webshop pakket of u laat een webshop op maat maken. In het eerste geval kunt u bijvoorbeeld Magento of Open Cart (laten) installeren. Het systeem zelf is in het beste geval gratis en als u behendig bent met computers, is de installatie snel te doen! Het is echter niet wat DesignConsult biedt. Hieronder leest u waarom!

Zo'n voorgeprogrammeerd pakket klinkt voordelig, maar problemen kunnen ontstaan op het moment dat er specifieke wensen zijn. Wellicht wilt u de webshop koppelen aan uw boekhoudprogramma? Wellicht wilt u uw producten op een net wat andere manier presenteren dan het pakket voorschrijft? Wellicht stralen de templates net niet datgene uit wat u voor ogen had? Of wellicht kennen uw producten allerlei uitzonderlijke specificaties die met het pakket niet te realiseren zijn? Wat de reden ook is, met een voorgeprogrammeerd pakket kunt u vast lopen.

Wij kiezen zelf niet voor dergelijke voorgeprogrammeerder webshop pakketten, maar bouwen alles op maat zodat al uw specifieke wensen gerealiseerd kunnen worden. Natuurlijk hebben wij een breed arsenaal van al voorgeprogrammeerde functionaliteiten, zodat wij niet telkens het wiel hoeven uit te vinden (hieronder leest u over alle standaard functionaliteiten), maar het vormgeven, inrichten en technisch uitwerken doen wij zorgvuldig en op maat.

Dat stelt ons in staat om de webshop naar wens uit te breiden en ook om webshops te bouwen die anders van opbouw zijn dan de traditionele opbouw: webshops die uitspringen en technisch net die waardevolle meerwaarde bieden!

Een gehele webshop, op deze wijze uitgewerkt, kost € 5.995,- excl.btw.

Zonder verdere kosten laten wij de webshop ook vergezeld gaan van een complete "normale" website, waar u uw overige diensten kunt aankondigen, over uwzelf kunt vertellen, FAQ's kunt beantwoorden en meer.

Hieronder leest u in detail wat het webshop en bijbehorende accountsysteem standaard in zich heeft.
Als u vragen heeft, neem contact met ons op!

contact

Account systeem v2.0

Als uw website een account systeem vergt (bijvoorbeeld het kunnen registreren en inloggen in een webshop of leden systeem) dan wordt het Account systeem v2.0 van AdminTools als basis gebruikt. Dit systeem is streng beveiligd en gebruikt het e-mail adres en wachtwoord als basis voor de login procedure. Allerlei datums en handelingen worden bijgehouden en er kunnen restricties opgelegd worden, zoals IP-restricties of IP-bans. Gegevens worden bij het account van de gebruiker gevoegd als deze bekend zijn, zoals verzend adres, taal, geslacht, etc zodat het account een zo volledig mogelijk beeld wordt van de gebruiker en zodat deze gegevens een 2e keer vooringevuld kunnen zijn. Interne notities kunnen per account toegevoegd worden.
 
De gebruiker kan instellingen van het account wijzigen (zoals wachtwoord) evenals aan het account gekoppelde zaken inzien, zoals bestellingen en statussen hiervan.
 
Login gebeurt met behulp van een sessie cookie die tot een maand bewaard blijft. Hierdoor blijft de gebruiker inglogd als de website later nogmaals bezocht wordt. Het wachtwoord kan opgevraagd worden, mocht de gebruiker alsnog uitgelogd zijn geraakt en het wachtwoord vergeten zijn.
 
 

Webshop systeem v2.0

Als u een webshop besteld heeft, of een product-gerelateerd database onderdeel, dan bevat de webshop, behalve al het bovenstaande, ook deze aspecten (bespreek andere eventueel ontbrekende aspecten vooraf!)
 
Producten en categorieën
Een ongelimiteerd aantal producten kunnen toegevoegd worden in categorieën en subcategorieën. Producten kunnen makkelijk online/offline gevinkt worden. Allerlei afbeeldingen kunnen geüpload worden welke automatisch geschaald wordt naar het juiste formaat. Producten kunnen gerangschikt worden op “importance”. Het gewicht kan ingevoerd worden, waar verzendkosten (mede) van kunnen afhangen. Een “afgeprijsd van” prijs kan ingevoerd worden. Tags (keywords, zoekwoorden) kunnen toegevoegd worden aan het product. Specifieke gegevens kunnen toegevoegd worden, zoals artikel nummer, productlijn, specificatie blad (PDF), etc. 
 
Het product kan onderdeel zijn van een set van producten welke bij elkaar aangeraden worden (= gerelateerde producten). Zoals bij elkaar horende onderdelen van een aparaat of kleding van een bepaalde kledinglijn.
 
Het product kan ook een specificatie hebben (specificaties zijn ook dynamisch in te voeren). Zoals  de kledingmaat bij een kledingstuk. Of de kleur van een bepaald product. Reeksen foto's, YouTube filmpjes en informatie kan achter tabs gerangschikt worden.
 
Op de website kan een product categorie gevisualiseerd worden op verschillende wijzes: als een tekstuele(re) opsomming, als een afbeeldingsgeörienteerde opsomming of met “reuzenfoto's”. Filters kunnen toegepast worden op de categorie opsomming, zoals het alleen tonen van een bepaalde subcategorie (bijvoorbeeld alleen handschoenen binnen categorie kleding). Andere filters kunnen evt. toegevoegd worden.
 
Verzendkosten
Het systeem berekent de verzendkosten aan de hand van de factoren: afstand (land of cluster van landen zoals Europa), gewicht (gram) en minimum winkelwagen bedrag (bijvoorbeeld gratis verzending vanaf een bepaald bedrag). Dit kan dynamisch in de admin ingevoerd worden en een voorbeeld calculator toont overzichtelijk hoe de verzendkosten tot stand komen bij verschillende waardes.
 
Bestellingen
Bestellingen kunnen makkelijk beheerd worden in de admin. Statussen kunnen ingesteld worden (Betaald, Verzonden, Geannuleerd, etc) waarbij het systeem automatisch acties uitvoert, zoals de klant hierover mailen. Heelveel standaard acties zijn voorgeprogrammeerd en custom acties kunnen naar wens toegevoegd worden (zoals de bestelling toezenden naar een voorraad beheer systeem). Acties worden gelogd. De factuur kan ter plekke ingezien worden evenals een subdatabase van bestelde producten. Interne notities kunnen per bestelling toegevoegd worden.
 
Betalingen en offerte
Een payment provider kan gekoppeld worden aan de webshop (voor betaling met bijvoorbeeld iDeal, Credit Card, PayPal, Bancontact, Mr.Cash, etc) en daarnaast kan er op factuur besteld worden, waarbij de betaling handmatig gecontroleerd moet worden (en status gewijzigd worden in de admin). Wat payment provider betreft, wordt pay.nl, mollie.nl en buckaroo.nl aangeraden.
 
Daarnaast kan de klant een offerte laten toemailen van de winkelwagen inhoud (dit resulteert niet in een bestelling). In deze offerte bevindt zich een “snel-link” terug naar de winkelwagen die deze (ook maanden later) herpopuleert met de geoffreerde producten. 
 
Feedback van de betaling (zoals referentie nummers van de payment provider) worden gelogd bij de bestelling.
 
Coupon codes en kadopapier
Coupon codes voor kortingen kunnen ingevoerd worden. De korting kan een bepaald bedrag zijn of een percentage van het bestelde bedrag. De korting kan eventueel pas gelden vanaf een bepaald winkelwagen totaalbedrag. De coupon kan algemeen gelden, of voor specifieke producten / product aantallen. De coupon code verzint u zelf, evenals het aantal beschikbare codes. Bijvoorbeeld 100 x “fijveurokorting”. Bij ieder gebruik wordt eentje afgetrokken. Los van de coupon codes is er ook een kadopapier optie waarbij u (eventueel tegen meerkosten) het product wikkelt in kadopapier.
 
Webshop statistieken
Ter visualisatie van de webshop en de bestellingen hierin, worden simpele doch krachtige maandelijkse statistieken bijgehouden met hierin aantallen registraties, logins, bekeken producten, aan winkelwagen toegevoegde producten, bestelde producten, betalingen, afgeronde bestellingen, omzet en totaal verscheept gewicht. Deze worden als totalen bijgehouden maar daarnaast ook per product. Het geeft een “birds-eye” beeld van uw webshop.
 
contact
 


Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten